Hayalimmm846 Esmanur1905 en son 14 ağustosda adet oldum şimdi adet olucakmış gibi ağrılar oluyo ama hafif bide göğüslerde hassasiyet oluyo
Belinsu Hayalimmm846 amin inşallah canım 🙏 Allahım hayırlı sağlıklı bir şekilde kimin gönlünden geçiyorsa nasip etsin inşallah 🙏👼🏼🧿
Nilufar_1996 Esmanur1905 adet sancısı gibi sancım vardı adetim biteli daha on gün olmamıştı göğüsler de adet gününe yakın az birşey şişiyordu anormal geldi bunlar bana test yaptım silik çizgi çıktı herkes yok dedi bende erken gebelik testi yaptım net çizgi çıktı. Yumurtlama hesaplama yapmıştım telefondan uygulamayla o gün tutmuş.
Mariamu Benimde adetime 8 gün var ama aşırı derecede bel ağrısı ve hafif hafif karın ağrısı yaşıyorum bide özellikle akşamları karnım çok şişiyor umarım bende hamileyimdir gebelik testi yaptım iki kere ikiside negatif 🤦🏻♀️ insan isteyince sabırsızlanıyor 😔
Esmanur1905 Hayalimmm846 hakkımda hayırlısı olsun canım benimde kasıklarımda agrı olur adet olacağımı bilirim benim de 28 Ağustos