Zehrayenianne ben ybb kullanacağım yikanabilir bebek bezi 🤗 kimyasalsiz ve cevreyi kirletmeden ayni bezlerle diger cocuklarida buyuterek ❤️ Bebegin kiyafetleriyle birlikte makinede yikiyorsun oyle zor bir sey değil. Üstelik pişik oluşma ihtimali 0 ❤️ Çünkü kumas siviyi cekiyor ama hava almaya devam ediyor ancak hazir bezlerin icinde bulunan madde ne yazik ki siviyla kendini sisiriyor ve hava geçmiyor. Pişik bu yuzden oluyor. Maddi olarak da büyük kolaylık genellikle 20 bezle 3 cocuk büyütüyorsun ve doğaya 450 yıl yok olmayan binlerce bez bırakmamis oluyorsun