Buseliii_00 Merhabalar 39+2 hamileyim biranda karnıma ağrı girdi ve kalbim hızlanmaya başladı gözüm karardı şuan kesintisiz belimde ağrı var doğum sancısı mı acaba bilmiyorum
neslican0644 Buseliii_00 dk tutun o ağrîlar ne kadar sıklıkla geliyor. Doğum sancısında bebek sürekli toplanır bir yerde yani bende öyle olmuştu. Eğer ki 5 dk ya kadar düşüyorsa hemen doktora gidin
Zehrayenianne Buseliii_00 ben doğum yapmadım bilmiyorum ama bir doğum doktoru sancılar 10 dakikada 3 kere geliyorsa doğum sancısı hemen hastaneye gidin diyordu
mco Buseliii_00 muhtemelen doğum sancısı canım ya dk tut birde suyunu takip et hemen doktora gitme diyorlar evde sancını çekip sonra git istersen
Ndacgds12 Sancılanma bir an da olmaz diye biliyorum bende henüz Doğum yapmadım yavaş yavaş belirli Aralıklarla giderek artarak olur demişti doktorum ama tabi ki sizin için doktora gitmekte fayda var
teletabi Buseliii_00 doğum ağrısı aralıklı gelir. Acaba ters bir harekettemi bulundunuz farkında olmadan. Bi acile gidin isterseniz ama doğum sancısı aralıklarla gelir hiç geçmeyen bir ağrı olmaz. Tabi herkeste farklı olur ama belden başlar kasıklara doğru iner.
FadiMehmet Bende 39+3 oldum bugün sabahtan beri kahverengi akıntı geldi 3 kere az az sümüksü bi akıntı ile