Merhaba guzel hanimlar
Taze anne adayi olarak bir sorum olacak
Ben muayene olarak ozel hastaneye gidiyorum.dogum zamanina kadar da gidecegim insallah
Fakat sezaryen ve normal dogum ücretinin cok yuksek olmasi sebebiyle ve maddi durumumuzu zorlayacak olmasi sebebiyle dogumumu devlet hastanesinde yapmak istiyorum
Normal dogum olursa acilden girip yaparim diye dusundum ama diyelim ki normal olmadi
Devlet hastanesi beni sezaryen icin alir mi yaparlar mi
Basindan gecen var mi