EmelBabacan benimde 14+4 kanamam oldu. 3 gun hastanede yattim sadece yemek ve tuvalet ihtiyaci icin ayaga kalk dedi doktorum. Ayrica simdi kanamam olmadigi halde kese de o kanama olan yer yine gozuktu. Tamamen iylesmesi biraz zaman aliyor. Progestran ilaci sabah oglen aksam olarak 3 kere aliyorum fitil olarak kullaniyorum etkisi daha cabuk oluyomus. Bu ilac bildigim kadariyla ve doktorum soyledigi kadariyla onemli bir ilac ve oyle kanama kesilince birakilacak bisey degil canim tamamen iylesene kadar kullanmak gerek...