Gozde-uras merhaba çok geçmiş olsun canım . 18 haftalıkken ilk doz biontech aşımı oldum 2,3 gün sonra kovid oldum şiddetli baş ağrısı yaşadım tat koku kaybı yaşadım 10 gün sürdü kendimi izole ettim tabi bunu sağlık bakanlığıyla paylaşınca aşının yan etkileri olabilir dendi ama kesinlikle koviddi ikinci kez yaşadım bol nane limon vitamin meyve yemeye su içmeye özen göster baş ağrım için sadece parol içiyordum çok geçmiş olsun su an 30 haftalığız