Bende merak ediyorum bunu 27+5 hamileliqimin basindan beri enfeksiyonla mucadele ediyorum her kontrole gttiqimde kan idrar veriyorum her ay antibiyotik kullaniruoeum ve devamli kremlerle duruyorum napcam bilmiuorum dger 2 hamileliqimde hic yasamadim ama bunda en buyuk sorunum bu inşallah normal dogum olurr 😏