adrmz54 canım merhaba, geçmiş olsun umarım çabucak iyileşir. Benimde yeğenim olmuştu o da 18 e yeni girdi. Ağır geçirdi. Yaşından dolayı ilaçta içmesini önermediler ama yinede kötü olursa mecburen ilaç kullanabilirsiniz dediler. İlaç kullanmadan iyileşti çok şükür. Bu dönemde bol bol sebze meyve yesin C vitamini eksik etmeyin doktora da danışın ekstra vitamin alması gerekir mi vs diye.