deletedmom87894 merhaba güzel şehrimize hoşgeldiniz ♥️ ben ilk gebeliğimde Anadolu hastanesi tanser sensese gitmiştim o dönem memnundum ancak 3 yıl önce idi bu. Doktor iyi ama çok çok fazla hastası var uzun süreler küçücük koridorda sıra beklemek zorunda kalınıyor. Hastane Arabistan gibi. Heryerde yabancı uyruklu hastalar var ve anlam veremedigim şekilde öncelikli muayene oluyorlar. O yüzden son gidişimde oradan vazgeçtim. Gurlife ramazan bayirliya gittim o da gerçekten çok kaba birisi. İnsan gebelikte hormonların da etkisi ile biraz hoşgörü istiyor ama yok dayanilacak gibi bir tavrı yok. En son acıbadem hastanesi mine inan’a gittim ve hepsinden sonra gerek hastane gerek ise doktor hanımın kibarligi ve bilgisiyle kesinlikle orada devam etmeye karar verdim. Çok memnunum doktorumdan gözüm kapalı tavsiye ederim.