Melek6177 Buda benim totemim olsun ☺️☺️ 40 haftalık olduk bekle bekle gelmiyor inşallah yarın 00.00 dan sonra gelecek öyle düşünüyorum öyle hissediyorum artık gelsin istiyorum 🤗Varmı 40 da olup bebişini bekleyenler 🤗
MinikEkran Melek6177 kızımı 41 haftalık doğum yaptım gelesi yoktu hanımın suni sancıyla doğumu başlattık mecburen 😂 4 yaşında şuan 26 haftalık oğluma hamileyim o kadar beklemek istemiyorum tekrar ya inşallah zamanında gelir😊 sağ salim kavuşursunuz sizde inşallah
Asubell Melek6177 bende 40+5 oldum kızım gelmiyor hala 😅 09.09 düşünmemiştim ama güzelmiş kime denk gelicek acaba 😂
Melek6177 MinikEkran oyy maşallah prensese 🌸 sağlıkla gelsinler annelerini bu kadar bekletmesinler daha çok stres oluyorum artık 😳
Melek6177 sibelyrl kimi der kız erken olur ama demek ki yalnış bilgi kızda erkek de ne zaman isterse o zaman geliyorlar 🤗 sağlıkla gelsinler artık kucağımızda olsunlar 🥰🥰
sibelyrl Melek6177 bende hep 09.09da gelsin istemiştim ama bakalım 10 Eylüle de razıyız o da evlilik yıldönümümüz😄
Acemianne34 Bizde bugün 40 haftalık olduk benim oğlumuzda gelesi yok suni sancıyla gelecek inşallah yatışım var sabah hastaneye çok heycanlıyım uyuyamıyorum 🤒🥳🌸
Melek6177 sibelyrl yaaa ne güzel denk gelmiş olur mutluluğunuzu taçlandırır bebeğiniz 🤗 şimdiden yıl dönümünüz kutlu olsun 💐
Melek6177 Elif0801 ne kadar çok kız bebiş varmış 🤗 inşallah gelecekler güzel düşünelim hep birlikte yarın buraya bebiş geldi yazarız inşallah 🤗🤗
Gamzeblt Melek6177 09.09 da tam 40 haftalık olucam azıcık bile bi sancı yok 40 da kontrolüm var bakalım benim kız gelmeye niyetli mi