Glsmisk Hastane çantama bir tane mama bırakmak istiyorum, sütüm gelmezse bir müddet verebilmek için. Ama hangisini alacağıma karar veremiyorum. Bazı mamalar gaz yapıyormuş, sizin önerileriniz neler?
gamzosgamzos Glsmisk bebekten bebeğe değişiyor ama mesela aptamil kızıma aşırı gaz yapmıştı sma cok iyi geldi 20 aylık hala kullaniyoruz
Yaagmurr Glsmisk hipp combiotic çoğu doktor bunu öneriyor bende memnun kalmıştım gaz kabızlık sorunu yaşamadık fakat tok tutmuyor maalesef sonra değiştirip similac aldım ondan daha memnun kaldım tavsiye ederim
mutluaile11 Glsmisk aptamil oğluma aşırı gaz ve kabızlık yaptı. Milupa kullanıyoruz şimdi çok memnunum
Gulmom Melikemreclk mamayı paketi acmadan son kullanma tarihine kadar kullanabiliyoruz degil mi ? Acınca suresi ne kadar bende onu almayı dusunuyorum da
Beyzabcr Glsmisk bende aynı durumdayim seninle cantaya bi tane mama alayim diyorum. Kendim yenidogan hemsiresiyim biz aptamil gold kullaniyorduk yogunbakimda hastane prosedur olarak onu kullaniyordu icerigini tam arastirmadim ama arastirilmistir diye düşünüyorum. Ya aptamil gold yada hipp hipoalerjenik olan var onu alacagim ben. Hipp firmasında bi tanıdığımız var o ben öneriyorum dedi ona güvenerek onuda alabilirim diye düşünüyorum bende😊
Ozge-sarsilmaz Beyzabcr Hipp combiyotik kullanmıştık ama içeriği değiştimi bilmiyorum şu anda ama dediğim gibi Instagram’da mühendisinoğlu nda vardı içerikler canım kısa yol olarak araştırırken ilk bakıyorum oraya 😁
Emdok Beyzabcr aptamil prematil aldım ben 33+0 ikiz bekliiyorum ne olur ne olmaz diye. 3500ün altı doğacaklar haftaları da erken olur diye böyle bir seçim yaptım ama sizce yanlış mı?
Glsmisk Beyzabcr bende kadın doğum hemşiresiyim, ne kadar anne bebek dostu olsada hastaneler mama kullanıyorduk maalesef 😀 aptamil kullanıyorduk bizde ama çok gaz yapıyormuş, fakat bildiğim kadarıyla yasaklanan mamalar arasında hipp var çok önerilmiyor oda
Ozge-sarsilmaz Glsmisk Canım Instagram da mühendisinoğlu diye bir sayfa var ve orada içerikleri yazıyor sabit hikâyelerde hatta kremler şampuanlar bebek bezleri ıslak mendiller herşeyin içeriği var 3 yıldır işime inanılmaz yarıyor kullandığım herşeyin içeriği değiştiğinde oradan öğrendim ve kanserojen madde içeren şeyleri kullanmadım diyebilirim.
Beyzabcr Emdok dogru bir tercih yapmışsınız bence baktınız gaz vs yaptı degistirirsiniz zaten ama ilk tercih icin bence dogru
Mavi87 Glsmisk içeriğini araştırın. Palm, kanola yağı olmamasına özen gösterin. İnek sütü yerine keçi sütü olan mamaları tercih edin. Ben baby goat aldım çok araştırdım buna karar verdim. İçeriği içime sindi. Ayrıca vitamin mineral bakımından en yüksek değerlere sahip. Be eğim gayet sevdi. Kabız gaz vs yapmadı
Kediannesi123 Mavi87 merhaba bu mamayı hala kullanıyor musunuz? Memnun musunuz benim bebeğim de şuan 2,5 aylık
bahtnurr1 Glsmisk aptamil gaz yapıyor deniliyor sma bu yönden daha iyi canım seçim sana kalmış tabi 😊
Ysmn311111 Glsmisk hastanede sütünüz gelemzse mama veriyorlar zaten yeni doğan bebegin midesi çok almaz siringayla vermişlerdi bize mama bi kaç damla verdik doydu