Selam kızlar 🥰 23.haftamdayım bende… Sağlık ocağı banada verdi decavit damla başladım kullanmaya ama “kadın doğum doktorumun özel yazdığı İNNATE hap baya bir vitamin omega içerikli olduğundan demir damlasını kullanma ,sağlık ocağındakiler bu hapın içeriğini bilmediğinden verdiler” dedi. Bende içmeyi bıraktım o yüzden, kadın doğum doktorunuza sorun isterseniz , bu şekilde baya faydalı bir hap yazarsa içmek zorunda kalmazsınız sanırım.
Bana yazdığı hapın adı İNNATE, 60₺ di. Gebelik sonuna kadar devam dedi , alıyorum her ay. 🥰