sumeyyesevinc_ Vallahi ben gidip ucuzundan alıyorum 😂😂 napım valla sunta iyi değil biliyorum ama çocuklarımın eski odası hep suntaydı ve ikinci eldi , 8 senedir hala sapa sağlam bazı vida yerlerinde deforme olmuş o kadar şu an arkadaşıma veriyorum yani 😂 😂 ama birşey alıyorsak iyi olması lazım ama gel gör ki herşey uçmuş gidiyor