Ravza_Nur sağlıklı sıhhatli olsun da varsın karnın olmasın. Benimde suyum fazla oldugu için karnım çok şiş. Herkeste beni hemen doğuracağım zannediyor. Ama daha 42 günün var. Şişsen de çok şişmişsin derler. Şişmesen hamile gibi değilsin derler. Her şeye bi laf ederler yanii. Önemli olan bebiş ve siz sağlıklı olun