Candanesra Doktor bey 2 haftadır gün vericem diye sık çağırıyor beni bidaki geldiğinde vericem dedi 3 kez bugünde dahil yine vermedi haftaya salı vericem dedi 15 gün kala normalmi sizce
Aysobaciniz Candanesra demek ki sıkıntı yok bebeğinizde sizdede herşey normal ki rahat davranıyor, normal bence riske atılacak bir durum yoksa verirler gününü
Beyzabcr Candanesra bence gün vermemesi daha iyi demekki öncesinde gördüğü bir risk suan icin yok.. hem ne kadar gec olursa gelisimi de o kadar guzel olur bebisin rahatla biraz 😊
BorasMom Candanesra ben 38+3′teyim hala alamadım herşey yolunda bekliyorum 2 gün sonra kontrolde belli olucak umarım😂
Candanesra Aysobaciniz inşallah bu zamana kadar sezaryen dedi risk var diye şimdi normal diyor gün vermedi
Candanesra Beyzabcr tansiyon şeker iyi dedi ondan vermedi doğumu ne istiyorsun dedi öncekiler normal bunu istegime bıraktı
Beyzabcr Candanesra eğer onceki dogumlariniz pozitif gectiyse bunuda normale birakin bencede. Ama problemli olduysa 38 haftada falan sezeryan olabilirsiniz gelisimi baya tamamlanmis oluyor çünkü bebeğin tabiki karar sizin😊 ne yaşadığınızı en iyi siz bilirsiniz