Fatmablmt
Ben kendisine uzun bi süre gittim canım ama değiştirdim bana göre hiç iyi degil kontrollerde bebekle ilgili hiç dogru dürüst bişey paylaşmıyor ilgilenmiyor iyi deyip geciyor hatta bebegime 16 haftada olmama ragmen kız dedi erkek cıktı ben şuan beşire hocaya gidiyorum kendisi gerçekten iyi ve ilgili bir doktor dogum izninden yeni geldi tavsiye ederim