gulsahasel bebekle değil sizinle alakalı bi durum olduğu için yok, benim doktorum mustela önermişti ben onu kullanıyorum. Bazen mustela nın yağını bazen de palmers ın çatlak kremini sürüyorum, memnunum gerçekten 5. Ay yeni bitti çatlağım yok çok şükür