Hello54 Ben Radyoloji teknikeriyim.
Mr ilk üç ay tedbir amaçlı çekilmesi öngürülmüyor diğer yarısında girebilirsiniz, radyasyon yoktur ben kendim Mr çekiyorum anne karnında ki bebeğin mr ı bile çekilir.
hatta bir ay önce falan kendim girip çektirdim.
Aciliyetim olmasa çektirmezdim diyebilirim ☺️
sizinde aşırı acilse çektirin değilse dayanabilirseniz doğumdan sonraya erteleyebilirsiniz tercih yine sizindir 🌸 çok geçmiş olsun