Bir hafta önce nişanım geldi tam gün hatırlamıyorum ama normalde de akıntım olduğu için anlamadım o zaman farklı olduğunu da falan aldırış etmedim günüm var diye daha bu gece 35+6 oluyoruz. İki gün önce de bir gece yattım hastanede sancı ve ağrılardan dolayı 1 cm açıklık ile, her ihtimale karşı 2 defa 2 doz ciğer geliştirici falan yapıp taburcu ettiler sonra açıklık artmayınca. Evde bekliyorum şimdilik ama çok endişeliyim süreçle ilgili hiç bir fikrim yok doktorum doğum için yakın dedi ama evde çok zor ha geldi ha gelecek diye beklemesi.. nişandan kaç gün sonra doğum oluyor ki? Dün geceki kontrolde yine 1 cm açıklık vardı aynıydı ne kadar sürüyor rahimin açılması yani ne zaman doğum başlar 🥺