busrasafak Rica ederim. Yalnız şunu tavsiye ederim 2-3 hafta bekleyin ve bebeğinizin kalp atışlarını duyun.Ondan sonra en azından aklınız rahat olur. Yanlış anlamayın sakın, belli olmuyor biliyorsunuz, ben ilk gebeliğimde 6 haftalık kaybettim. Umarım iyi niyetiniz karşılıksız kalmaz ve sözleşmeniz fesh edilmez ☺️ Hayırlısıyla kucağınıza alın bebeğinizi inş.