Valla bende 6. Haftadan beri bulantı ilacı kullanıyorum şuan 10+4 hala kullaniyorum almayı unutugumda ölüden farkım kalmıyor yani onsuz yaşayamam gibi bişey oldu yok böyle bi kusmak bulantı tiksinti hayatını kısıtlıyor insanın ilaç icince bile öğlenden sonra gene başlıyor hap bile anca dizginliyor beni 🙈😅