NurZenkin Çok normal canım bende ilk hareketlerini 18. Haftamda hissetmeye başladım bi gün hareket oluyordu bi gün olmuyordu çok düzensizdi ileriki haftalar da her gün mutlaka hissediyorsun ama her an değil yine de 😊 gerçi bizim ki biraz tembel uykucu 😄