Ravza_Nur 2 li ve 3lü taramam temiz çıkmasına rağmen doktorum 4 lü tarama da istedi. Aynı şekilde olupta yaptıran var mı ?
superrmomy Ravza_Nur canım sonuçların temiz çıkmış, içlerinde en çok önem verilen 2′li tarama testi oda temiz gelmiş çok şükür ben gerek yok diye düşünüyorum. Detaylı ultrasona girmeniz yeterli olur.
Yagmur00 Ravza_Nur ben 2li yaptırdım cok sukur bısey cıkmadı bıde detaylı ultrason yaptırdım Baska gerek duymadım detaylı da herseyine bakıyorlar ne gerek war dogerleırne
Ravza_Nur Denizyildizii aynen özel hastane ama orda yaptırmıcaktım devlette bile olsa yaptırmayı düşünmüyorum zaten.
superrmomy Ravza_Nur canım ilk gebelikte anneleri çok telaşlandırıyorlar. Doğru düzgün açıklamada yapılmıyor sonra düşün dur. Ben 2 ye hamileyim bugün muayene oldum ikili test bile demedi sadece ense kalınlığına bakacağım dedi. Doktor demeseydi de ben yaptırmayacaktım. Sadece detaylıya girmeyi düşünüyorum
Nutellaaaa Ravza_Nur evet devlette oyle bi sıkıntı var ama deneyin baktın alamıyorsun randevu yaptirmazsin artık
2022Busra Bana da doktorum 4lü tarama testi yaptı, bugün e nabız da AEROTOLERANS diye bi tahlil çıktı. Bununla ilgili bilgisi olan var mı acaba? 4lü testin içinde varmı. 2 tüp kan almışlardı. Doktoruma ulaşamadım 20 gün gün sonra kontrolum var.