Keremmm bana denilene göre pembe sümüksü yada kırmızı kanlı pembesi bişey ben buraya attım 2 3 kişi gördü ve nişan demişlerdi ilk kızımda gelmediği için bilmiyorum kiminin hemen olurmuş kiminin 2 haftaya kadar bile sürermiş benim pazar gecesi geldi 37+3 olucaz 00.00 dan sonra