18 haftalıkken oldum hafif halsizlik eklem ağrısı ve kol ağrısı çektim onun dışında bebeğimde bende gayet sağlıklıyız hareketlerini de hissediyorum ❤️ Olmalısın covid olup ağır geçirmekten çok çok daha iyi önem alman hem bebekte antikorlu doğuyor hastanede kapma ihtimali düşüyor