Aysenurmk Çakmak Erdem Hastanesinde (20-24 haftalık) ayrıntılı ultrason yaptıran var mı ? Fiyatı ne kadar ? Memnun kaldınız mı acaba ?
Nuremo Aysenurmk canım ben üsküdar üniversite hastanesinde oldum 170 tl verdim gayette memnun kaldım baya iyi ilgilendi doktor
idemimek Kızlar biraz uzak ama bende çekmeköyde oturuyorum bugün ayrıntılı ultrason çektirdim Cerrahpaşa tıp fakültesinde Prof çekti sadece Prof ücreti ödedim 122 tl çok iyi ve ilgiliydi imkanı olan gidebilir başka yerde proflar 400-500 tl en az
melisamother Ben yaptırdım canım 2 gün önce Ekin Ünlüere 375 tl hiç memnun kalmadım hemen anlatayım herşey güzel giderken bize abul subuk sorular sordu , sonra bebeğin beyninde 4 mm kist olduğunu ve , fl kemiğinin kısa olgunu haftasına göre söyledi bunlar bize down çağrıştırır öğrenmek için cep numarasını çıkardı bir kadının numarasını verdi burası gen testi yapıyor evinize geliyor kan almaya diye bize broşür tutuşturdu, benim numaramı aldı, kendi numarasını verdi. Haberleşelim galan dedi resmen tanıdığı yer ile anlaşma yapıp beni enayi yerine koydu buda yetmez gibi bize verdiği broşürü incelerken yanındaki asistanına dediği geçen ayrıntılı ultrasonda sorun gördüğümüz kişi bu testi yaptırmamış ölmüş bebek dedi. Kendi doktoruma gittim bu kistin zamanla kaybolduğunu çoğu gebelikte gördüklerini söyledi, boy kısalığına gelince çok kısa değil ölçümler yanlışta olabiliyor genelde ikili testin zaten iyi cıkmıs dedi . Yani anlayacağın ben günlerdir o salak kadın yüzünden aglıyorum gideceksen Erdem’de Prof. Dr. Selçuk hoca var ona git ben keşke ona gitseydim