Bsrrsb 39+3 günlük oldum. Bebeğim hala dönmedi yan bir şekilde yatıyor. İki gündür karnım biraz aşağı indi. Karnı inip bebeği dönmeyen doğum başlayınca dönen annelerimiz var mı acaba?
Bsrrsb Bsrrsb aşırı derece gün boyu kasık ağrım oldu ve bebeğim sürekli bir tarafa toplanıp gerdiriyo canımı acıtıyor ilk olduğu için neler olduğunu da çok anlayamıyorum.
Ozlemp Bsrrsb benim de 35 haftalık ama hala keyfli bı şekilde yatıyor beyfendi😊 sol tarafa hc gtmiyir sağda uzanmış yatıyor 😊 doktorum da böyle giderse sezaryen doğum olabilir dedi bakalım
2numarasusam Bsrrsb ilk gebeligim de 40+4 de doğum yaptım. Dogacagi gün dönmüştü. Şimdi 39+3 haftayim bende 36da dönmüş. Hiç belli olmuyor işte
Bsrrsb Ozlemp bana da öyle söyledi ama senin haftan var canım daha bu haftalarda donme ihtimali yuksek ama benim son günler icerde zor hareket ediyordur zaten