Kızlar hayırlı akşamlar. Bir şey sormak istiyorum. 24+6 dayız şuan sol kasığımın üst bölgesi ağrıyor ve ağrı sol bacağıma vurup uyuşukluk yapıyor aynı adet ağrısı gibi yani adet olduğumda ki bacağıma vuran ağrı gibi. Ara ara oluyor ağrı üşütmüşümdür büyük ihtimalle ama sizler de bu durumla karşılaşan var mı acaba aynu şekilde