Merhaba tatlı anne adayları sizlere bi sorum olucak hepinizden yanıt bekliyorum biz bugün 17+5 olduk kızımla hafif hafif hissediyor gibiyim ama genel olarak sürekli değil sadece sabahları oda çok nadir tam olarak düzenli ne zaman hissettiniz sizler ?