cagil95 kortizonlu değil ama normalde hasta olduğumda doktor dört günden fazla kullanma sakın diyordu, biraz fazla etkili, uzun süre kullanımı burun içindeki kılcal damarlara zarar veriyormuş. Hamilelikte yine de soracağım doktoruma ama izin vereceğini sanmıyorum normalde bile son çare otrivine mentollü veriyor doktor, genelde daha dogal şeylerle açmaya çalışıyor. Ben yedi yıldır falan kullanıyorum. Bağımlılık gibi oldu😭