Feyzao 36 haftalıkken doktor 37 ile uyumlu önde demişti herşeyine 38 de gittim haftasıyla uyumlu drndi bugün gitti 39+3 36 hafta olarak ölçtü hangisine inanacağımı şaşırdım vallahi acaba önceden ilerde olup sonradan küçülüyo falanmı 38 de gittiğimdr doktor kafa çapı çok büyük drmişti sezeryan olur drmişti bugün gittiğim hiç birşry demedi 1 hafta sınra tekrar gel dedi