Merhaba hanımlar, henüz 6 haftalık hamileyim. Doktorum 1 hafta geç gebelik olduğundan dolayı 7 haftalık değilde 6 haftalık olduğunu öğrendim. Doktor bebeği alt muayeneden görebildi ve küçük olduğunu söyleyerek kalp atışlarını duyamadı. Bu tip sorun yaşayanlar var mı? Endişe etmeli miyim? 😔