EsmerBayan Sabahtan beri belimde bir ağrı var kızlar sıcak sıcak ağrıyor ne yaptıysam geçmedi biraz halsizlik ve üşüme de var tabi doğum sancısı olabilir mi ?
Fatmagul_ysln EsmerBayan doğum mu bilmiyorum fakat hastaneye gitmenizi öneririm. Covid belirtisi olabilir. Çok fazla endişelenmeyin. Sakin olun. Bebeğinizi düşünün. ☺️
Hayalllllll EsmerBayan bende oldu bu ve covid olduğumu ogrendm canım anlam veremedigm bir agriydi yerlerde emekliyodum kalkamıyorum ayağa tabi sonra üşüme vs başladı oysa covid olmusum
Lime Bende 34+6 yum benimde kuyruk irde klacalarima bel.boslugum çok acıyor hele.yuruyunce ve yalta durunca sisinki de öylemi doğum.belirtisi mi