Merhabalar, Aralık ayı başında doğum planlıyorum nasipse. Sizden kış bebeğine ne tarz kıyafetler almalıyım bunu öğrenmek isterim. Zıbın, tulum, alt üst vsvs. Bununla ilgili önerilerinizi bekliyorum. Özellikle Yenidoğan ve 3 aylık önerirseniz çok sevinirim.