Merhaba ikiz anneler birkaç sorum var sizlere, 28.haftamın içindeyim
1- Ani tansiyon düşmesine bağlı terleme, nabız artışı, halsizlik, aşırı susama ve bulantı (ya da kusma) sorunu yaşadığınız oldu mu?
2- Şeker yüklemesinde şekeri yüksek çıkan/ amniyon sıvı fazlalığı olan var mı?
3- Bacak kramp/kasılması yaşıyor musunuz?