Ya kızlar bu kaşıntı hakkında soru soracam bende vajinal kaşıntı var eski doktorum fitil yazdı onu kullanıyordum bugün yeni bir doktorla devam ettik bana haftya gel alttan bakayım enfeksiyon varsa eğer normal doğumla bebeğe geçer dedi bende alttan muayene istemiyorum çünkü enfeksiyon var derse normal doğum yaptırmaz bahane çıkarır diye düşünüyorum halbuki çoğu gebede kaşıntı var ve çoğu normal doğuruyor alttan muayene olayım mı sizce sırf kaşıntı için