22 ci haftamdayım ama sanki 5 aylık hamile değilmişim gibi geliyo bana. Sizlerin kaç haftadan snra karnınız büyüdü acaba. Beni gören herkez hani karnın hiç çıkmamış diyo. Bende haliyle öyle dediklerinde acaba bebeğimi besleyemedim mi neden karnım küçük diye düşünür oldum. Yardımcı olursanız sevinirim