Demetklc bildiğim kadarıyla ilk vurulan dozlardan sonra aradan 4, 5 yıl geçince 3.doz için arıyorlar belirli bir zamanı var beni aramışlardı ben gidememiştim daha sonra hamile olduğumu öğrendim sağlık ocağındaki ebe 3 doz zamanın geçtiği için baştan ilk doz olarak tekrar yapıcaz demişti 20.haftada