Bebegim000 Benimde ilk gebeliğim canım araştırma aşamasındayım ama buna bakıyorum şu sıra çok hoş görünüyor. Belki dahada indirime girer https://resimyukle.io/r/vRhlM3Dx0y
mutlugebeee Bebegim000 bende gördüm aynısını hoşuma gitti ama markasını hiç duymamıştım nasıldır acaba
AlyaEkmen_ Mervegnes ayarlanabilir bir pozisyonu yok malesef bu şekil hafif baya taşıması da kolay çok da estetik duruyor kullananlar bebeğin kilosuna göre 9 aya kadar rahat kullandıklarını söylüyor 🤗bakalım biz ne kadar kullanicaz
Emeltt Emel_kara92 momsturk benım elımdede var satısa cıkardm dolap uygulamasndan daha doguma 24 gun var babybjorn aldm bagı dastanayı satısa cıkardm daha kullanmadk
ballisiyavrum mutlugebeee e bebekten bagi dandini aldım öncesinde çok araştırdım.şansa indirime denk geldim 790a aldım ama stok durumu sıkıntı .özellikleride baya iyiydi araştırabilirsiniz