Kızlar 4.hamileliğim ve hepsi sezaryen . Suan 32 haftalık hamileyim . Ne diğer hamileliklerim de ne de bu haftaya kadar dikiş yerlerimde ağrı acı hissetmemiştim . Son 2 gündür hapşırırken, yürürken, yatıp kalkarken ince bir sızı oluyor .Bu durumu daha önce yaşayan var mı ? Endişelenecek bir durum mu acaba ? Dikiş yerlerinde açılma vs olmaz insAllah 🤲🏻 Kontrolüme daha var 🤦🏻♀️