Hanifeay Gamze5208 32 haftalikken girmiştim nst de sanci çıkmamıştı ama şuan ne durumdayız bilmiyorum tabi😊
Sinem12345 Hanifeay oh iyi bari sadece bende olmuyormus korkumdan sürekli uzanmak istiyorum cocuk erken falan doğar diye öyle hissettiğim zaman 😄
Hanifeay Sinem12345 yok olmaz merak etme yürüyüşlerine normal egzersizlerine devam et sen aksine ben kendimi zorluyorum bile dogumum kolay olsun diye sancida yok nasıl olsa nst de😊👶
Calisananne25 Hanifeay 23+6yım dün benim de oldu yolda yürüyordum çok ağrı girdi ama biraz hızlı yürüdüm zamanım kısıtlıydı yetişmek için. Hızlı yürümekten olduğunu düşünüyorum çünkü 20 dk sonra geçti bu ağrı bir daha olmadı
meral1924 kızlar benimde sabahtan beri adet sancısı gibi belimden kasiklarima ağrı vuruyo sizce doğum belirtisimi 39+1 haftam
Mervenurevcil meral1924 banada oldu 5 gün önce aynı ama doktor baktı kanala bile oturmamış şuna 39+1 im bende tık yok
Elmas61 @Hanifeay Hanifeay doktordan geldim çok şükür bi sıkıntı yokmuş. Normal doğum pozisyonuna da dönmüş çok şükür
meral1924 Mervenurevcil doktora gitim doğum sancısıymış herşey normalken bebeğimin suyu kalmamıştı sezeryana aldılar bebişim şimdi 8 günlük👼💙
Calisananne25 Hanifeay artık öyle yapıyorum canım. Ben alışkınım öncesinden çok hızlı yürürüm artık dikkat ediyorum 🥰
Emsare Bahsettiğiniz kramplar ben de 25. Haftada falan başladı sanırım. Şu an 38 deyim gelen giden yok 😂