imranto adet belirtilerini yaşıyorsun bunlar gayet normal 6 7 haftalıkken benimde sancımlarım oluyordu hatta doktor düşük yapıyor olabilirsin olmayadabilirsin zaman gösterecek Progestan yazdı iki hafta sonra gel dedi benim için kabus gibi günlerdi doktorumu değiştirdim özele gitmeye başladım oradaki doktorum sağolsun bu sancıların yerleşme sancıları olduğunu gayet normal olduğunu söyledi zaten geçiyor o haftalarda oluyor sıcak su torbasıyla geziyordum belimde bol bol istirahat dinlen ağrı kesici yazmıştı doktorum onu bile kullanmadım istemedim biraz dişimi sıktım adetlerimde sancılı geçtiği için alışkındım o sancılar yanında hafif kalıyordu