Gizem2312 Ayy bende 32 haftalıkken gittim 2 hafta boyunca baş aşağı duruyor dedi normal doğum gözüküyor dedi haftaya 35 olcam inşallah yine aynıdır ama sanki hala baş aşağı duruyor gibi üst kısmı boş çünkü karnımın belli yani başı aşağıda gibi hissediyorum ama doktorun haklı kendi isterse döner ancak