Gamzeyldrm33 bakın çok istediğimiz için hamilelik konusundaki bazı şeylerde çok acele etmek genelde hayal kırıklığına sebep oluyor ben defalarca yanıldım adetim 18 gün geçmesine rağmen hamilelik hep negatif çıktı varsa birgün zaten mutlaka belli edecek o yüzden bence adetinizin geçmesini bekleyin geçerse de kaset testle uğraşmayın direk gidip kan verin