papatya56 Catlamadan kac gun sonra idrar testinde hamıleleiginizi öğrendiniz 30 da catlama oldu bugün beyaz krem gıbı akıntım var kasıklarım agrıyo bacaklarıma vuruyo
Dilek2016 papatya56 benim. Daha 6. Günüm iğneyi vurulalı zaman hiç geçmiyor pek de Bi ümidim yok acıkcası çatlama İn olduğu 36. Saati değerlendirdik sonrası olmadı değerlendiremedik ama benim 36. Saat aşırı ağrılarım oldu bütün gün insallah olmuştur
derindemir papatya56 çatlamamızda batta aynı.bugün erken gebelik yaptım negatif çıktı.bende sabırsızlıkla bekliyorum inş hamileyizdir ve bat diye birşey kalmaz hayatımızda 9 ay🥳
papatya56 Dilek2016 Akıntım var canım beyaz krem gıbı kasıklarım agrıyo bacaklarıma vuruyo geçen ay kımyasal geçirdim bu ayda yumurtlamayı catlamayı degerlendırdım
Dilek2016 papatya56 inşallah tutmuştur benim erken baya tabi ama ben bişey hissetmiyorum hiç umutlu değilim ama hayırlısı ne diyim
Dilek2016 papatya56 benim adetim 23 Eylül ama zamana kadar belli olur diye düşünüyorum çatlama erken olduğu için
MelekMervertlek papatya56 inşallah ilk idrarinizla yapın yoksa hayalet çizgiyi goremeyebilirsiniz çok dikkatli bakin
papatya56 derindemir İnşallah canım ben cumartesı test yapcam iki düşük yaptım 16 haftalık ikincisi 9 haftalık gecen ayda kımyasal geçirdim İnşallah 9 ay boyunca adet diye bısey olmaz hayatımızda🥰
derindemir papatya56 benimde 2 kaybım var.pıhtılaşma çıktı.kan sulandırıcı kullanıyorum.cumartesi ya da pazar bende yaparım.tabi dayanabilirsem🙈
papatya56 derindemir Bende coraspın kullanıyorum cumartesi yapcam akıntım var geçen ayda akıntım vardı