Merhaba , 32. Hafta çalışabilir raporu aldım şuan 36. Haftadayım ve kollarımda ağrıdan dolayı fizik tedavi doktoru rapor verdi fakat rapor başka bölümden dahi alınsa doğum izninden düştüğünü duydum, doğru mu bilgisi olan varsa yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim