Zehradeniz34 Kumru5424 ah canım ya neden böyle anlamadım kilosu falan kaç peki şuanda neden doguramiyoruz
Zehradeniz34 Kumru5424 benimki 3650 4 gün önce iri bebek olacak zorunlu sezeryanla alocaklar ondan korkuyorum 😒😒😒😒
Kumru5424 Zehradeniz34 normalde 4 kiloya kadar normal doğum şansı var diyolar herşeyin hayırlısı sağlıkları herşeyden önemli rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Zehradeniz34 Kumru5424 tabikide öyle ama son zamanlar gerçekten çok yorucu uyuyamıyorum bile 🙄 sağlıkla alalim kucağımıza hepimizde 🙏
Kumru5424 Cuma saat 12 de kontrolüm var son zaten sonra yatış bakalım ne olacak sabırsızlıkla bekliyorum🙂🤗🤔🤔