ElifGuven ben kanalların yerini tam bilmiyorum göğsün altında apse oluyormuş irin gibi birikiyormuş. Hemşire arkadaş öyle söyledi hatta doğumda çamaşırlarını gördükleri için telli südyen takanı görünce direk keşke takmasaydınız diyorlarmış çünkü süt gelecek mi belli değil.