Selam güzel anneler ben 36+3 haftamdayım dün doktorum bebegin 3100 kg boyu 48 her an gelebilir ve bir sorun olmaz her şey ok dedi.
Benim dün sabah doktora giderken zaten rahimde kasılmalarım başlamıştı her gün yürürüm normalde iki gündür canım acıyor adım atarken. Çok akıntım geldi dün afedersiniz. Bugünde belim tüm gün agrıdı. Şimdi midem bulanıyor hafif karnımdada sancımsı bi şeyler oluyor. Anlamadım ilk gebeliğim. Yarın hastanede zaten randevumuz var. Sizce bu doğum yakın demekmi kızlar?