Cagla-91
Rabiatilgan
Merhaba arkadaşlar, geçenlerde eğitim ödeneğiyle ilgili konuşmuştuk, benim okulum yatmayacağını söylemişti ama il milli eğitim idari izinde olduğumuz için yatırılması gerektiğini duyurmuş okullara, benimki yattı, bu konuda benim gibi merak içerisinde olan arkadaşları da haberdar etmek için buraya da yazayım dedim 😊 Yasal olarak yatması gerekiyormuş, bazı illerde yatırmamışlar, itiraz etme hakkınız varmış bilginiz olsun 😊